2. Prijava / Sprememba podatkov
Iskanje izdelkov, brskanje
V spletni trgovini Petissimo lahko udobno in z lahkoto iščete izdelke, ki jih želite kupiti svojim ljubljenčkom. Če ne veste kaj točno želite naročiti, lahko s pomočjo iskalnih nizov oziroma na osnovi različnih meril enostavno poiščete za vas najbolj ustrezne izdelke.
Iskanje po ključih besedah: V primeru če poznate ime iskanega izdelka, ga začnite vpisovati na vrhu strani v iskalnem polju. V pomoč vam bo iskalnik, ki bo že pri vpisu prikazal izdelke, ki vsebujejo ključne besede. Če ni zadetka, kliknite na ikono lupe in bo sistem iskal ne le po imenu, ampak tudi v opisu izdelkov.
Napredno iskanje: V primeru če ne veste natančno kakšen izdelek želite kupiti, poznate pa rast in starost svojega ljubljenčka in vas morda zanima točno določena blagovna znamka, lahko iščete s poljem Izbira hrane na vrhu strani. Tukaj lahko filtrirate ne le po starosti in rasti, ampak imate tudi možnost za iskanje hrane posebnih sestavin! V primeru če brskate po kategoriji ali vidite seznam izdelkov, lahko s pomočjo filtrov na levi strani dodatno zožite zadetke in boste še lažje našli iskane izdelke!
Brskanje v katalogu: V primeru, če želite le brskati v katalogu izdelkov, izberite v gornji menijski vrstici vrsto živali. Našli boste vse kategorije izdelkov, v njih pa naše izdelke, ki jih ponujamo za posamezne vrste živali!
V primeru, če je iskalnik dal preveč zadetkov, imate na levi strani seznama možnost za nadaljnjo zožitev zadetkov oziroma za pomikanje po seznamu zadetkov. Tukaj lahko označite, če želite na eni strani videti več izdelkov.Uporabite Hitri pogled, če ne želite vstopiti na stran vsakega izdelka. S to funkcijo si lahko ogledate podrobnosti izdelkov in jih naložite v košarico ne da bi zapustili seznam strani z rezultati iskanja.
Na strani za podrobni in hitri pogled si lahko preberite opis, sestavo ter navodila o uporabi za izdelke, prejmete lahko informacije o pogojih dobave, lahko dodate med priljubljene (za morebitni poznejši nakup – potrebna registracija) oziroma si lahko ogledate kakšne izkušnje so drugi imeli s posameznim izdelkom. Na strani vsakega izdelka lahko preberete, katerim vrstam psov oziroma mačk priporoča proizvajalec posamezne izdelke. To priporočilo velja za starost oziroma velikost, pri hrani s posebnimi sestavinami pa tudi za različne bolezni, alergije ali pa na občutljivost. Priporočila smo označili z majhnimi piktogrami, na primer z naslednjimi oznakami:
Oddaja naročila, dokončanje nakupa
Če ste izdelek odložili v košarico se lahko odločite za nadaljevanje nakupa oziroma stopite k blagajni. Vi kar nadaljujte z nakupom, saj izdelki, ki ste jih izbrali, tudi ob nadaljevanju nakupa ne bodo izginili, mi jih namreč naložimo v vašo košarico. Če ste končali in želite plačati, kliknite na košarico. Tukaj še lahko spremenite svoje naročilo, morebiti povečate količino naročenih izdelkov oziroma vzamete izdelek iz košarice.
Na tej strani lahko unovčite kupone, če ste jih že prejeli v okviru akcije.
Za plačilo kliknite na gumb "Oddaja naročila". S tem se začne postopek naročanja, v okviru katerega boste morali označiti da želite dostavo oziroma vpisati ime in priimek za izstavitev računa in način plačila.
V primeru, če ste se že prej registrirali v naši trgovini (pri nakupu ste že določili geslo), dodate svoj e-naslov in izbrano geslo. (Če ste pozabili geslo, vam bomo pomagali in poslali začasnega!). V primeru, če še niste registrirani , kliknite na gumb "Nakup z registracijo " oziroma če želite nakupovati brez registracije, kliknite na gumb "Nakup brez registracije". Več informacij o registraciji lahko preberete tukaj.
Izberite naslov na katerega vam pošljemo naročilo (ta naslov bo naslov za dostavo). Če ste že prej zabeležili naslov, lahko dodate novi naslov, ali izbirate med prejšnjimi naslovi. Označite tudi, če želite prejeti račun na naslov, ki se razlikuje od naslova dostave. V vsakem primeru vnesite telefonsko številko, po kateri ste po potrebi dosegljivi oziroma na katero vas lahko na dan dostave doseže tudi dostavljavec (priporočamo, da vnesete številko mobilnega telefona).
Obveščamo vas, da naročene izdelke vam dostavimo samo v tem primeru, če pri podatkih daste veljaven slovenski naslov! V nasprotem primeru, če daste tuji naslov, vašega naročila ne moremo izvršiti!Vnos gesla ni obvezen! Če vnesete geslo, samodejno postanete registrirani uporabnik, vaše podatke bomo shranili, zabeleženi boste v našem sistemu zvestobe in boste imeli dostop do številnih storitev. Lahko naročate tudi brez vnosa gesla, vendar boste morali svoje podatke pri vsakem naročilu znova vpisati in tudi popustov, namenjenih registriranim kupcem, ne boste deležni!
Na naslednji strani lahko izberete, kako želite poravnati protivrednost vašega naročila. O možnih načinih plačila lahko preberete v nadaljevanju.
Na zadnji strani lahko preverite svoje podatke in naročene izdelke. Če ste izbrali dostavo z dostavno službo, lahko vnesete številko mobilnega telefona, da vam prevoznik na dan dostave pošlje SMS o predvideni uri dostave. Na tej strani lahko vpišete kratka sporočila za dostavno službo oziroma nam v zvezi z nakupom ali dostavo. Tu lahko označite, če želite uporabiti točke zvestobe, vidite pa tudi, koliko točk zvestobe vam prinaša aktualno naročilo.
Če boste ugotovili, da so vsi podatki pravilni, morate le še sprejeti pogoje nakupa, nato pa svoje naročilo potrditi s klikom na gumb "Pošlji naročilo".
O prejemu vašega naročila vas bomo obvestili s povratnim e-poštnim sporočilom, v katerem boste našli vse informacije. To še ne šteje za potrditev naročila, ki ga vam pošljemo po tem, ko bomo obdelali vaše naročilo. Potrdilo boste prejeli v roku 1 ure, vendar najpozneje v 4 urah. V primeru, če potrditvenega sporočila ne bi prejeli, vas prosimo da se obrnete na naš klicni center. Tako na zadnji strani kot v e-sporočilu boste prejeli identifikacijsko številko vašega naročila (npr. SI-20120402-123456), na katero se lahko sklicujete, če se želite pozanimati glede vašega paketa.
V primeru, če v roku 48 ur ne bi prejeli potrdila o naročilu po e-pošti, lahko odstopite od svojega naročila in boste oproščeni obveznosti naročila.
Če želite po oddaji naročila spremeniti naročilo (dodati ali izdelke izbrisati), lahko to naredite, dokler je status naročila "Novo naročilo" ali "Potrjeno". Če je status naročila "V pakiranju" ali "V dobavi", žal vsebine paketa ne moremo več spremeniti. Status svojega naročila lahko spremljate v meniju "Naročila". Za morebitne spremembe naročila se obrnite na naš klicni center.
2. Registracija in sprememba podatkov
Registracija v trgovini Petissimo se izplača!
Naj dodamo: za nakup se vam ni treba registrirati, naročilo lahko oddate tudi brez registracije! Vendar se izplača!
V primeru, če boste pri vpisu osebnih podatkov podali še geslo (to je dovolj za registracijo!),boste pozneje veliko bolj enostavno oddajali naročila, saj bo sistem shranil vaš naslov za dostavo in naslov za izstavitev računa, tako te vam teh ne bo treba vsakič znova vpisovati.
V programu zbiranja točk zvestobe lahko sodelujejo le registrirani uporabniki. Za vse nakupe vam pripadajo točke zvestobe, ki jih lahko uveljavljate pri poznejših nakupih.
Če vas kakšen izdelek zanima, vendar ga ne želite takoj naročiti, ga lahko shranite med priljubljene in ga naročite pozneje
Torej se izplača! Ne pozabite, le geslo in nič več!
Vstop s Facebook-om
V primeru, če imate predal Facebook in si ne želite zapomniti posebnega gesla za spletno trgovino Petissimo, lahko za registracijo oziroma vstop uporabite svoj predal Facebook. Enostavno kliknite na gumb "Registracija s predalom Facebook". Po uspešni registraciji boste za vstop le kliknili na gumb Facebook!
Sprememba podatkov
V primeru če želite spremeniti svoje podatke, denimo naslov za dostavo ali geslo, se morate najprej prijaviti s svojim e-naslovom in geslom na polju vstop v glavi menija. . Po uspešnem vstopu se v glavi pojavi menijska točka "Moj Petissimo", kjer najdete vse funkcije v zvezi z registracijo. Tu si lahko ogledate svoje stanje točk zvestobe, spremenite svoje priljubljene izdelke oz. si ogledate svoja naročila. Svoje podatke lahko spremenite v menijski točki "Sprememba mojih podatkov".
V primeru, če ste uspešno oddali naročilo (in ste prejeli identifikacijsko številko naročila), lahko status naročila pozneje sproti spremljate.
Tukaj lahko vidite, kako daleč smo pri obdelavi naročila oziroma kdaj smo paket predali dostavni službi.
Koliko stane dostava na dom?
Če končni znesek vašega nakupa presega bruto 44.00 EUR, je dostava BREZPLAČNA!
Če končni znesek vašega nakupa presega 100 EUR, dobite 1 točko zvestobe!
Več informacij o programu zvestobe
Dostava, pakiranje in stroški dostave
Končni (bruto) znesek naročila Plačljivo (bruto) 0 - 43.99 EUR 4.50 EUR 44.00 EUR - 99.99 EUR BREZPLAČNO! nad 100 EUR BREZPLAČNO + 1 točka zvestobe za darilo
Kdaj boste prejeli paket?
Na strani vsakega izdelka boste našli tudi "Predvideni čas dostave". To pomeni, da boste izdelek v večini primerov prejeli v tem času. Seveda se lahko zgodijo tudi nepričakovani dogodki, ki povzročajo zamude, vendar vas bomo o tem v vsakem primeru obvestili ali po e-pošti ali po telefonu.
Če je pri izdelku naveden predvideni čas dostave "2-3 delovni dni" oziroma se vidi, da je izdelek "Na zalogi", bo izdelek v primeru oddaje naročila do 13. ure dostavljen v dveh-treh dneh.
Kdo bo dostavil moja naročila?
Dostava na dom s kurirsko službo GLS
Kurirska služba GLS (General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o.) dostavlja naročene izdelke na dom med tednom od 8. do 17. ure.
Prosimo, vnesite naslov dostave, kamor se paket lahko uspešno dostavi med 8. in 17. uro. Za dosegljivost po telefonu vam priporočamo vnos številke, na kateri ste čez dan dosegljivi.
O prihodu paketa in podrobnostih dostave pred dobavo v vsakem primeru obvestimo Kupce!
Pri paketni dostavi kurirji praviloma paket dostavijo do vrat. V primeru družinske hiše to pomeni vrata dvorišča, v primeru večstanovanjskih hiš pa vrata stanovanja. . Sicer lahko zaprosite kurirja, naj vam pomaga pri prenosu paketa znotraj dvorišča (do garaže, shrambe, ipd.), vendar to uradno ne sodi v njihov delokrog, zato prosimo, da to uredite s samim dostavljavcem. .
Če kurir ne najde nikogar na danem naslovu, pusti obvestilo s telefonsko številko kjer se lahko pozanimate o vašem paketu. Kurir bo naslednjega dne znova poskusil dostaviti paket . Če bo dostava tudi drugič neuspešna, bo kurir blago pripeljal nazaj v naše skladišče, kjer bomo naročilo brisali.
V postopku naročanja, v polje "Opomba kurirju" vpišite vse informacije, ki so lahko pomembne za dostavo. Denimo, če bo paket prevzela druga oseba, vsekakor sporočite njegovo ime in dosegljivost. V primeru, če je naslov težko najdljiv, vnesite točne podatke o nadstropju in številko vrat oziroma kratka navodila, s pomočjo katerih vas bo kurir lažje našel. Veliko boste pomagali tudi s tem, da sporočite tudi kodo zvonca!
Če želite prejeti SMS ob odpremi naročila, vam bo kurirska služba na dan dostave zjutraj poslala sporočilo o tem, da bo
GLS: tega dne v opravil dostavo v določenem času obenem vam bodo sporočili dosegljivost kurirja, ki dostavlja paket.
Številko oddanega paketa boste prejeli tako po e-pošti kot tudi v SMS, v primeru morebitnih težav z dostavo se vedno sklicujte na to številko.
Kurirska služba:
Telefon: +386 1 500 11 50* ali +386 1 500 11 90*
e-naslov: info@gls-slovenia.com
Na naslednji strani lahko svoj paket spremljate tudi po internetu (številko paketa vam bom poslali dan pred dostavo).
Storitev FlexDelivery:
Kurirska služba GLS ponuja kupcem storitev FlexDelivery (Fleksibilna dostava), ki je za kupec brezplačna.
Možnosti za dostavo - na voljo pred pričetkom dostave in po prvem neuspelem poskusu dostave:
Na naslednji strani lahko najdete več informacij o tej storitvi.
Storitev Flex Delivery
Storitev BankCardService:
Prejemnik lahko z naročilom storitve plača tudi znesek gotovine ob dostavi preko mobilnega terminala pri kurirju. Kurir natisne potrdilo o plačilu s kreditno kartico.Pošiljatelj lahko naroči storitev BankCardService poleg gotovine za dostavne pakete na podlagi ločene pisne pogodbe. Po izpolnitvi zahtevanega obrazca, ki ga lahko zahtevate v našem prodajnem oddelku, ga bo GLS zabeležil kot standardno storitev za vsa pošiljateljeva gotovina na dostavnih paketih. Poravnava in prenos gotovine ob dostavi se ne spremeni niti v primeru plačila s kreditno kartico, to pomeni, da se samodejno opravi vsaj dvakrat na teden na bančni račun na izjavi stranke stranke.
GLS Paketne trgovine in Paketomati so odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji imamo okoli 400 Paketnih trgovin in 45 Paketomatov. Paketne trgovine so vključene v obstoječe trgovine ali bencinske servise, Paketomati pa se nahajajo na območjih z visoko obiskanostjo.
GLS iskalnik Paketne trgovine in Paketomata
Dostava na dom s kurirsko službo DPD
Pakete do 10 kilogramov teže bo Vam dostavila kurirska služba DPD!
Na dan dostave, zjutraj Vam bo kurirska služba DPD poslal e-sporočilo (oziroma, če ste naročili SMS obvestilo), v katerem bodo pomembne informacije o dostavi in o dosegljivosti kurirja.
Na danem telefon imate neposredni dostop do šoferja, ki dostavlja pakete. V primeru, če ne oglaša na telefon (preduvsem ga vsi kličejo med 8-10 ure) in če bo telefon prikazal Vašo številko, Vas bo šofer poklical nazaj.
V primeru, če se želite pozanimati o Vašem paketu, lahko pokličite centralno številko kurirske službe (na št. +38615132300), ali se obrnite na e-poštni naslov info@dpd.si.
Stanje Vašega paketa si lahko ogledate na spodaj navedeni link:
SPLETNO plačilo z bančno kartico (preko Internetena)
Protivrednost naročenih izdelkov lahko sočasno z naročilom poravnate z bančno kartico. Varno plačilo z bančno kartico jamčita Borgun in B-Payment Zrt. Uporabite lahko kartice MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro – slednjo le v tem primeru dovoljenja izdajatelja - ter spletno kartico uporabno tudi po internetu. Vaši podatki bodo ves čas popolnoma varni, ker je plačilo na strani Borgun popolnoma tajno. Podatke o vaši kartici obravnava samo Borgun, plačilna stran je opremljena s 128 bitnim SSL kodiranjem, naša spletna trgovina prejme informacije le o izvedbi transakcije. Po zaključku nakupa vam tudi po e-pošti pošljemo potrdilo o izvedenem plačilu oziroma tako imenovano identifikacijo transakcije, ki vaši banki identificira plačilo z bančno kartico.
Postopek plačila z bančno kartico:
· izberite blago na strani spletne trgovine
· pri Blagajni izberite način dostave oziroma način plačila z bančno kartico, nato kliknite na gumb "Naročam!"
· nato vas preusmerijo na stran varnega plačila Borgun, kjer boste vnesli podatke svoje kartice
· nato (še zmeraj na strani Borgun) s klikom na gumb "Plačilo" pričnete s transakcijo – banka v tem primeru preverja podatke, to traja le nekaj sekund
· po plačilu se vrnete na stran spletne trgovine, kjer boste prejeli potrdilo o izidu transakcije
Pri uspešni transakciji (po preverjanja veljavnosti in kritja na bančni kartici) Borgun začne bremeniti račun lastnika kartice s protivrednostjo naročenega blaga. Transakcija velja za neuspelo, če s plačilne strani ne boste preusmerjeni na stran spletne trgovine oziroma če boste v brskalniku kliknili na gumb "Nazaj/ Back" oziroma "Posodobitev/Refresh" ali morebiti zaprete okno brskalnika še preden ste preusmerjeni nazaj v trgovino. Če želite izvedeti več informacij o rezultatu transakcije, o razlogu oziroma o podrobnostih neuspeha, se obrnite na svojo banko.
Več informacij o plačilu z bančno kartico lahko preberete tukaj!
Plačilo ob prevzemu blaga (po povzetju)
V primeru, če ste izbrali dostavo na dom, lahko kurirju GLS-a plačate po povzetju z gotovino. V tem primeru morate vrednost naročila plačati ob prevzemu paketa.
Odkupnino za COD v GLS Slovenia lahko stranka po svoji izbiri poravna z gotovino, s plačilnimi karticami preko POS terminala, ki ga ima kurir pri sebi ali preko Paketomata.
Obveščamo vas, da od 05.03.2018 kupci morajo plačati še strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,99 EUR v primeru plačila ob prevzemu blaga. Pri drugih načinih plačila (po predračunu, s kreditno kartico) morajo plačati naročene izdelke in pod 39.90 EUR še dostavo.
Plačilo z nakazilom
Če ne želite plačati z gotovino oziroma z bančno kartico, imate možnost za bančno nakazilo. V tem primeru je treba, končni znesek naročila nakazati na bančni račun Petissimo Kft. pred odpremo paketa. Da se vaše naročilo ne bi zamešalo, prosimo, da v "Sklic/ opomba" nakazila vpišite identifikacijsko številko naročila ter vaše ime. Takoj ko prejmemo protivrednost paketa, vas bomo obvestili po e-pošti, kdaj lahko pričakujete dostavo oziroma prevzem. .
Podatki za nakazilo:
Petissimo Kft.
Banka Sparkasse d.d. Ljubljana
Številka računa: SI56 3400 0101 7966 088
Plačilo preko PayPala
Varno plačilo preko PayPala.
Ko kliknete na "PayPal", boste preusmerjeni na spletno strano PayPala, kjer lahko plačate blago. Tam potrdite plačilo s klikom na "Naprej". Potem vas bomo usmerili nazaj na stran Petissimo-ja, kjer bo nakup potrjen.
Pri plačevanju s plačilnim načinom, ki ga ponuja PayPal, plačilo opravi ponudnik plačilnih storitev PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, SCA, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg (v nadaljevanju "PayPal"), v skladu s pogoji uporabe PayPal, ki so na voljo na https://www.paypal.com/webapps/mpp/ua / useragreement-full ali - če stranka nima PayPal računa - pod pogoji plačila brez PayPal računa, na voljo na https://www.paypal.com/en/webapps/mpp/ua/privacywax- full.
Plačilo s kuponom za popust (samo pri oddaji spletnega naročila)
V primeru, če želite pri plačilu izkoristiti kupon za popust, lahko to naredite v meniju plačilo. Pri vsakem nakupu lahko uporabite le en kupon.
Bistvo sistema točke zvestobe je, da registriranim kupcem po vsakem kupljenem izdelku, odobrimo tako imenovane točke zvestobe. Odobrene točke zvestobe lahko neprekinjeno zbirate in kasneje uporabite za nakupe.
Ob vsakem izdelku je označeno, koliko točk zvestobe lahko pridobite ob nakupu izdelka. Pri oddaji naročila pa boste videli vsoto točk zvestobe, ki vam pripadajo ob aktualnem nakupu.
Vaše točke zvestobe si lahko kadarkoli ogledate, pri uspešnem vstopu informacije o pridobljenih točkah najdete v meniju "Moje točke zvestobe".
Točke zvestobe lahko uporabite pri oddaji naročila. Če ste izbrali način plačila, na strani za preverjanje najdete informacije za uporabo točk zvestobe. Tu odkljukate, da želite pri nakupu uporabiti svoje točke; s tem se bo zmanjšal končni znesek nakupa.
Pomembne informacije o točkah zvestobe:
1. Točke zvestobe pripadajo izključno za naročila, ki so bila oddana preko spleta.
2. Točke zvestobe k posameznemu naročilu bodo odobrene po prevzemu izdelkov in poravnavi računa. V primeru naročil po povzetju traja postopek nekaj dni od prejema, žal pa se dobropis točk zvestobe pri plačilu naročil z bančno kartico oziroma bančnim nakazilom lahko opravi šele v začetku naslednjega koledarskega meseca.
3. Vse pridobljene točke zvestobe veljajo 6 mesecev. Seveda se ne izgubi o izgubi vrednosti celotnega stanja točk zvestobe, temveč le o točkah pripisanih pred 6 meseci.
4. Ob posameznem naročilu se lahko uporabijo točke zvestobe v maksimalni višini 10% vrednosti naročila oziroma največ toliko točk, da se z odbitkom ne poviša strošek dostave. Preostale točke zvestobe lahko unovčite pri poznejših naročilih.
Akcije, popusti, kuponi in boni za nakup objavljeni na strani Petissimo.si oziroma v povezavi s trgovino Petissimo.si na drugih površinah se praviloma ne združujejo. Pri posameznem nakupu lahko uveljavljate le eno vrsto ugodnosti.
Ta omejitev ne velja za uporabo točk zvestobe oziroma za akcije, pri katerih je kombinirana uporaba posebej dovoljena.