Pogosto zastavljena vprašanja

Preden stopite v kontakt z našim klicnim centrom, prosimo vzemite si nekaj minut časa, da najprej preberete Kaj morate vedeti o nakupu,

tukaj najdete pogosto zastavljena vprašanja, mogoče si boste našli odgovor na vašo težavo.

V primeru, če imate še vprašanja, prosimo obrnite se na nas!





                                                                                                                                                               


Ne morem vstopiti z že prej danim geslom

Ali se moram nujno registrirati na strani, če želim kupiti?

Živim na podeželju, ali tudi tja dostavljate paket?

Zakaj ne morem uporabiti točke zvestobe k naročilu?

Cene navedene pri izdelkih so neto ali bruto cene?

Spremenil se mi je e-mail naslov, kaj naj naredim?

Nisem prejel račun, ali ga ne najdem v paketu


Ne morem vstopiti z že prej danim geslom

V primeru, če vam vstop ne uspe, potem lahko z vašim e-mail naslovom zaprosite za novega. V primeru, če se ne spomnete na vaš e-mail naslov, ki ste ga prej uporabili, prosimo obrnite se na baš klicni center.

 

Ali se moram nujno registrirati na strani, če želim kupiti?

Ne. V naši prenovljeni trgovini lahko kupite, brez tega, da vaše podatke shranimo. Ampak vam predlagamo, da se registrirate, ker tako lahko prejmete popuste in storitve, katere drugače ne bi prejeli. Za to, pri nakupu morate dati samo eno geslo in takoj nastopate v našem programu točke zvestobe, ali lahko uporabite obvestilo o zmanjkanju. Ne pozabite, samo geslo je razlika!

 

Živim na podeželju, ali tudi tja dostavljate paket?

Ja. Našo podjetje po celi državi dostavlja pakete, tudi v najmanjši vasici dostavlja naročila. Nad 37 EUR je dostava brezplačna.

Več informacij o dostavi

 

Zakaj ne morem uporabiti točke zvestobe k naročilu?

Vse točke zvestobe lahko uporabite potem, ko vašo naročilo zapremo. To pomeni, da ste naročeni izdelek prevzeli in ste nam premislek poravnali. To lahko traja več dni, dokler vse informacije ne pridejo do nas. Zato, točke zvestobe k danemu naročilu so začasno prekinjene. Seveda, že prej odobrene točke zvestobe lahko se uporablja med to.

Več informacij o programu točke zvestobe

 

Cene navedene pri izdelkih so neto ali bruto cene? 

Ja! Vse, cene navedene na spletni strani vključujejo DDV! 

 

Spremenil se mi je e-mail naslov, kaj naj naredim?

V primeru, če se je vam spremenil e-mail naslov in ste naš registrirani kupec, vstopite z vašim starim e-mail naslovom in geslom, potem spodaj na črti profilu v meniju Moji podatki lahko spremenite na novega. Pomembno je, da po spremembi, pri naslednjem vstopu samo z novim e-mail naslovom lahko vstopite!  

Nisem prejel račun, ali ga ne najdem v paketu

Poslanemu paketu v vsakem primeru priložimo račun (vsakem primeru original račun!), ki je prav tako tudi tovorni list. Najdete ga v prozorni vrečki na vrhu, ali na strani paketa.