Spoštovani kupci! Obveščamo vas, da 19.08.2019 in 20.08.2019 naš klicni center ne bo dosegljiv. Če imate kakršnokoli vprašanje, potem nam pišite na info@petissimo.si ali se obrnite na nas na FB strani. Hvala za razumevanje!

Splošni pogoji in pravila

Različica za tiskanje dokumanta Splošnega pogoja sporazuma za prenos, ter ogled kliknite tukaj:

Prenos Splošnega Pogoja Sporazuma (PDF)

 

Če želite postati kupec oziroma aktivni uporabnik spletne trgovine www.petissimo.si (v nadaljevanju spletna trgovina), vas prosimo, da pozorno preberete Splošne Pogoje Uporabe, in se naših storitev poslužujte le v primeru, če soglašate z vsemi njegovimi točkami in jih sprejemate kot zavezujoče.

V zvezi z vprašanji o delovanju spletne trgovine ter procesu naročanja in dobave smo vam na voljo preko kontaktov navedenih v nadaljevanju.

Tehnične informacije, ki niso zajete v Splošne Pogoje Uporabe in podrobne pogoje povezane z uporabo spletne trgovine, boste našli v drugih vsebinah in informacijah v Spletni trgovini.

Pogodba sklenjena po elektronski poti v spletni trgovini ne šteje za pisno pogodbo, Petissimo teh pogodb ne shranjuje, zato pozneje niso dostopni in se jih ne da pogledati. Petissimo se ne podreja nobenemu kodeksu obnašanja.

Z uporabo spletne trgovine, z oddajo naročila oziroma registracijo kot zavezujoče sprejmete določbe Splošnih Pogojev Uporabe in soglašate z naslednjimi:

Izdelki objavljeni v spletni trgovini se lahko naročijo izključ po internetu z dostavo na dom. Fotografije na podatkovnem listu izdelka se lahko razlikujejo od dejanskih, v določenih primerih pa so le ilustracija in kljub skrbnemu ravnanju se lahko pojavijo razlike v vsebini besedila, za katere odgovornosti ne prevzamemo. V primeru, če se na površini spletne strani pojavi narobna cena, ki je očitno napačna (napr. če se bistveno razlikuje od znanih, splošno sprejete ali ocenjene cene izdelka, ali če se pojavijo zaradi napake sistema), potem ponudnik ni dolžan dostaviti izdelek po napačni ceni, temveč lahko ponudi prevoz s pravo ceno. s poznavanjem tega, stranka lahko prekliče svoje namere o nakupu.

Ta pogodba velja za nedoločen čas od januarja 2017.

1.       Vsebina Splošnih Pogojev Sporazuma: Podatki upravljavca

2.       Informacije v zvezi z naročanjem

2.1.      Registracija

2.2.      Potek naročanja

2.3.      Popravki vnesenih podatkov

2.4.      Obdelava naročil

2.5.      Cene izdelkov

2.6.      Obveznost za naročila, potrditev

2.7.      Akcije, ugodnosti, kuponi

2.8.      Načini plačila

2.9.      Dostava na dom, informacije

3.       Jamstvo in garancija

3.1.      Jamstvo

3.2.      Garancija

4.       Pravica do odstopa

4.1. Postopek za uveljavljanje pravice do odstopa

5.       Upravljanje pritožb

6.       Druge možnosti uveljavljanja pravic

7.      Odgovornost

8.      Avtorske pravice

9.      Enostranska sprememba splošnih pogojev poslovanja

10.      Ohranitev lastninske pravice

11.      Druge določbe

1. Podatki upravljavca

Naziv podjetja: Petissimo Kft. (v nadaljevanju Petissimo)

Sedež: 7100 Szekszárd, Rákóczi utca 142-146.

Naslov skladišča: HU-1097 Budapest, Táblás utca 39.
Podružnica:
HU-1142 Budapest, Komáromi út 35-37.

Davčna številka: SI97798274

Matična številka: 17-09-011567

Registracijsko sodišče: Sodišče županije Szekszárd kot registracijsko sodišče

Jezik pogodbe: slovenski

E-naslov: info@petissimo.si

Telefon: +386 1 777-4109

2. Informacije v zvezi z naročanjem

2.1.              Registracija

Večina vsebin spletne trgovine je brez registracije dosegljiva za vse, pa tudi za nakup ni pogoj veljavna registracija. Če pa se želite registrirati v spletni trgovini, morate podjetju Petissimo podati naslednje podatke:

-          Ime

-          E-naslov

-          Geslo

-          Telefonska številka

-          Naslov za dostavo

-          Naslov za izstavitev računa, če se ta razlikuje od naslova za dostavo

O uspešni registraciji vam bo Petissimo obvestil v elektronskem sporočilu. Z dopisom na e-naslov info@petissimo.si lahko kadarkoli izbrišete svojo registracijo. Po prispeli e-pošti mora Petissimo nemudoma poskrbeti za izbris registracije. Po izbrisu bodo tudi vaši uporabniški podatki nemudoma izbrisani iz sistema; vendar pa to ne velja za podatke in dokumente že oddana naročila in nima za posledice izbrisa teh podatkov. Po odstranitvi podatkov njihova ponovna vzpostavitev več ni mogoča.

Za varnost uporabniških podatkov (še posebej gesla) ste izključno vi odgovorni. V primeru, če bi izvedeli, da je do vašega gesla, ki ste ga vnesli pri registraciji, neupravičeno prišla tretja oseba, ste dolžni nemudoma spremeniti svoje geslo. Če pa bi se pokazalo, da je ta tretja oseba na kakršenkoli način zlorabila vaše geslo, ste dolžni o tem nemudoma obvestiti Petissimo. Z uporabo spletne strani se zavezujete po potrebi osvežiti svoje osebne podatke, ki ste jih podali pri registraciji, da bodo ti podatki aktualni, popolni in resnični.

2.2.         Potek naročanja

1)    Izbrani izdelek položite v košarico. Ko boste izdelek dali v košarico, se bo vsebina košarice samodejno prikazala na zaslonu.

Če želite v košarico dodati nadaljnje izdelke, kliknite na gumb »Nazaj« oziroma na gumb »Nadaljuj z nakupom«, ko lahko nadaljujete z ogledom spletne strani, ne da bi se izgubila vsebina vaše košarice. Če ne želite nadaljevati z nakupom, preverite vsebino svoje košarice s klikom na polje »Vsebina košarice«. Tu lahko spremenite ali s klikom na gumb x izbrišete vsebino svoje košarice. Po vnosu količine se bo vsebina košarice samodejno osvežila.

 

2)      Če ste preverili vsebino svoje košarice in ugotovili, da je vse v redu, kliknite na gumb »Oddaja naročila«. V nadaljevanju se lahko prijavite oziroma registrirate v spletno trgovino, ali pa izberete opcijo »Nakup brez registracije«. Na glede na to, katero opcijo izberete, morate izpolniti podatkovni list, ki se vam izpiše, nato pa klikniti na gumb »Dalje«.

3)      Način prevzema: (kurirska služba, prevzem paketa na prevzemni točka GLS-a, v GLS Depoju, ali v GLS Paketomatu). Potem, ko izpolnite podatkovni list oziroma se prijavite v spletno trgovino, lahko izberete način plačila, nato pa kliknete na gumb »Dalje«.

4)      Način plačila: Na strani izberite način plačila in kliknite na gumb »Dalje«.

5)      Dokončanje naročila: Pojavil se bo izpis strani, na kateri si lahko pred oddajo naročila, še enkrat ogledate podrobnosti naročila oziroma vsebino košarice. Vendar tu vsebine košarice več ni mogoče spremeniti. Če ste ugotovili, da je vse v redu in ste odkljukali okence za sprejem Splošnih Pogojev Sporazuma oziroma Pravilnika o ravnanju s podatki, boste naročilo n naslov Petissimo poslali s klikom na gumb »Pošlji naročilo«. Če bi želeli po oddaji naročila spremeniti vsebino naročila (npr. dodati izdelke, izbrisati naslov za dostavo, način plačila, spremeniti naslov), imate za to možnost vse dokler je status naročila »Novo naročilo« ali »Potrjeno«, kar si lahko ogledate v svojem predalu. Status naročila lahko spremljate tudi v točki menija »Naročila«. Če je status naročila »V pakiranju« ali »V dobavi«, potem Petissimo več nima možnosti za spremembo vsebine paketa.

*Naročilo lahko oddate tudi brez registracije! Če se želite registrirati, pa lahko pozneje vstopite kot registrirani uporabnik in lahko oddate naročilo, ne da bi vsakič morali znova vpisovati podatke za dostavo in fakturiranje. Bodite pozorni pri vpisovanju podatkov, saj bodo naročeni izdelki fakturirani in poslani na osnovi teh podatkov. Registrirati se je potrebno le enkrat, pri poznejših nakupih tega koraka več ni treba ponoviti.


Obveščamo vas, da naročene izdelke vam dostavimo samo v tem primeru, če pri podatkih daste veljaven slovenski naslov! V nasprotem primeru, če daste tuji naslov, vašega naročila ne moremo izvršiti!

2.3.         Popravki vnesenih podatkov

 

V fazi naročanja izdelkov oziroma do predaje naročila za Petissimo imate možnost za popravke podatkov, bodisi v svojem predalu (spremembe uporabniških podatkov), bodisi na strani za oddajo naročila (npr. izbris izdelkov iz košarice). Za napako pri vnosu šteje denimo napačno vpisana količina, namestitev napačnega izdelka v košarico, izbris izdelka iz košarice, napačno vneseni podatki naročila (denimo naslov za dostavo).

 

2.4.        Obdelava naročil

Naročila se ob delavnikih obdelujejo do 17. ure, vendar se naročila lahko oddajo tudi izven delovnega časa, vendar bodo ti podatki obdelani šele na delavnik po oddaji naročila.

 

2.5. Cene izdelkov

Cene izdelkov, ki so objavljene v spletni trgovini vsebujejo davek na dodano vrednost in druge dajatve. Nakupna cena izdelkov, ne vključuje stroškov pošiljanja. O stroških dostave so informacije na voljo v točki 2.9 Splošnih pogojev uporabe. Cena izdelkov je prikazana v evrih (EUR).

 

2.6. Obveznost za naročila, potrditev

Vaše naročilo (ponudbo) bo Petissimo nemudoma, vendar najpozneje v 48 urah po prejemu potrdil z avtomatsko elektronsko pošto, ki bo vsebovala vaše naročilo in podatke, ki so bili podani  pri registraciji (na primer: informacije o fakturiranju in dostavi), ID naročila, datum naročila, seznam naročenih izdelkov, njihova količina,  cena izdelkov, porabljene kode kupona, točke zvestobe in znesek popusta ter  stroški pošiljanja in skupni znesek za plačilo. Če je vaše naročilo že bilo poslano in ste pri potrditvi s strani Petissima zaznali napako, morate o tem v roku  1 delovnega dneva obvestiti Petissimo, da se izognete neželeni izpolnitvi naročila.

V kolikor v 48 urah od Petissima  ne prejmete elektronskega potrdila o vašem naročilu, ste oproščeni obveznosti naročila, in niste  zavezani k nakupu izdelka. Elektronska pošta, s katero Petissimo potrjuje naročilo, velja za sprejem vašega naročila in je podlaga za nastanek pogodbenega razmerja med vami in Petissimom.

Petissimo si pridržuje pravico do delne ali popolne zavrnitve naročil, ki so že bile potrjene. Delna dostava naročenega izdelka se lahko izvede le po usklajevanju z vami! V primeru predhodnega plačila za nakup izdelkov, bo nakazani znesek (v celoti ali delno) vrnjen v 10. delovnih dneh.

Elektronsko naročilo velja za sklenjeno pogodbo, za katero veljajo določbe  V. Civilnega zakonika iz leta 2013, Zakona o elektronskih komercialnih storitvah ter o vprašanjih povezanih s storitvami informacijske družbe, katere ureja CVII. zakon iz leta 2001 ter na osnovi podrobnih pravil pogodbe med potrošnikom in podjetjem iz  Vladne uredbe 45/2014 (II. 26), ki upošteva določbe smernic o pravicah potrošnikov Evropskega parlamenta in Sveta Evrope 2011/83/EU.

Za pogodbo je merodajen pravni red Madžarske.

 

2.7. Akcije, popusti, kuponi

Na strani www.petissimo.si, objavljeno glasilo ali na drugih površinah, ampak v trgovini www.petissimo.si  v prikazanih oglasih akcije, popusti, kuponi in bone običajno ni mogoče kombinirati. Po vsakem nakupu lahko uveljavite le eno vrsto popusta. Ta omejitev ne velja za uporabo točk zvestobe,  ter na take akcije, kjer je večkratna uporaba posebno dovoljena.

 

 

2.8. Načini plačila

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

- Plačilo po prevzemu blaga (po povzetju z gotovino),
- ONLINE plačilo z bančno kartico (preko interneta),
- Plačilo vnaprej z bančnim nakazilom,
- Plačilo preko PayPala.

Pri nakupu veljavne plačilne pogoje najdete na strani  https://www.petissimo.si/kako-nakupovati#nacin-placila ki je del Splošnega Pogoja Sporazuma.

Obveščamo vas, da od 05.03.2018 kupci morajo plačati še strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,99 EUR v primeru plačila ob prevzemu blaga. Pri drugih načinih plačila (po predračunu, s kreditno kartico) morajo plačati naročene izdelke in pod 39.90 EUR še dostavo.

 

2.9. Dostava na dom, informacije

Rok dostave

O roku dostave najdete natančne informacije na podatkovnem listu izdelka, izpolnjevanje naročila je v roku 2-3 delovnih dneh. Pri potrditvi naročila je pričakovani datum dostave samo informativen, točen čas izdobave vam sporočimo po e-mailu, takoj ko je kurirska služba v našem skladišču prevzela paket.

V primeru, če ste v enem naročilu izbrali več izdelkov, zmeraj prevlada najdaljši čas dostave, ki jo najdete na podatkovnem listu izdelka.  Petissimo poskuša  upoštevati rok dostave, ampak ne prevzame odgovornosti za druge (npr. zamude dobavitelja).  O morebitni zamudi dostave Vas bo Petissimo obvestil  na danem email naslovu, kar ste sporočili pri oddadji naročila ali registraciji.

 

Način dostave

S kurirsko službo:

Naročila spletne trgovine dostavlja kurirska služba GLS Slovenija, ki so dosegljivi na telefonski številki +386 1 500 1150 ali +386 1 500 1190, ali po e-mailu: info@gls-slovenia.com. Dostava paketov poteka vsak delovni dan od 8-17 ure. V primeru, če v tem času niste doma, potem vam predlagamo (če je možnost) da vpišete naslov vaše službe, ali izbrati GLS prevzemno točko.  V tem primeru, če ste izbrali plačilo po povzetju končni znesek naročila boste izplačali kurirju, ki vam bo dostavil paket, če ste izbrali plačilo z bančno kartico ali nakazilo, potem bo za Petissimo končni znesek pred dostavo opravljeno. Končna cena je povzetek naročila in na podlagi pisma potrditva vključuje vse stroške.

Če kurir ne najde nobenega na danem naslovu, pusti obvestilo s telefonsko številko kjer se lahko pozanimate o vašem paketu.

Opozorilo z zvezi prevzemom paketov

Prosimo, preverjajte pakete pri prevzemu pred kurirjem, in če boste opazili poškodbe na paketu, prosite za  zapisnik ter ne prevzamite paket. Kasnejše, pritožbe brez zapisnika, žal Petissimo ne more sprejeti! S podpisom prevzamnega dokumenta in s prevzemom paketa od kurirja, to pomeni, da je bil prevzem izvršen, to pomeni, da po prevzemu lahko uveljavite pravico do odstopa, zato po odhodu kurirja Petissimo ne sprejme kasnejše reklamcije glede količine in kakovosti.

 

Dostava na prevzemno točko GLS-a

Na spletni strani GLS-a lahko izberite eno od naslednjih možnosti:

 

  • Prevzem paketa v izbrani GLS paketni  trgovini
  • Prevzem paketa v izbranem GLS Depoju
  • Prevzem paketa v izbranem GLS paketomatu

Ovbestilo vsebuje link, kateri vas preusmeri na površino določbe, kjer lahko označite kaj želite. Zjutraj na dan dostave boste prejeli obvestilo, kjer vam sporočimo 3 urno časovni interval + telefonsko dosegljivost kurirja. Če se prenos ne uspe, z linkom gre e-mail obvestilo, tukaj naslovnik ponovno lahko označi določbe. Če ne naredi, potem po 2 dneh shranjenja ponovno poskušamo dostav. Pred novo dostavo, boste prejeli novo e-mail obvestilo, kjer vam sporočimo 3 urno časovni interval + telefonsko dosegljivost kurirja.

Več o možnostih izdobave: https://www.petissimo.si/kako-nakupovati#dostava-s-kurirsko-sluzbo

 

Cene dostave na dom

Končni znesek (bruto) naročenega izdelka

Za plačilo (bruto)

0 - 39.90 EUR

2.9 EUR

39.91 EUR - 99.99 EUR

BREZPLAČNO!

nad 100 EUR

BREZPLAČNO + 1 točka za darilo

Samo v tem primeru naročite izdelek, v priemru če boste pristojbino po prejemu paketa lahko izplačali kurirju, ali če je že zensek poravnano z bančnim nakazilom ali z bančno kartico! V primeru ne prevzetih paketov ki so bile naročene s plačilom po povzetju, katere je že kurir pripeljal nazaj, samo v tem primeru bomo ponovno dostavljali, če boste vnaprej nakazali končni znesek naročila! Pri nakupu veljavne dostavne pogoje najdete na strani  https://www.petissimo.si/kako-nakupovati#dostava-s-kurirsko-sluzbo, ki je del Splošnega Pogoja Sporazuma.

 

3. Jamstvo in garancije

3.1. Jamstvo

Odgovornost za napake

V primeru napačne realizacije Petissima lahko uveljavljate jamstveni zahtevek. V primeru potrošniške pogodbe, lahko garancijo uveljavljate v roku 2 let od datuma prejema izdelka, in sicer za vse napake, ki so obstajale že ob prevzemu izdelka. Po preteku dveh let nimate več pravice za uveljavljanje jamstva. V primeru sklenitve pogodbe z osebami, ki niso potrošniki, lahko upravičenec uveljavlja jamstvo v roku 1 leta od prevzema izdelka.

Lahko zahtevate popravek ali zamenjavo – po svoji izbiri –, razen v primerih, če je izpolnitev zahteve, ki ste jo izbrali neizvedljiva, oziroma pomeni za Petissimo v primerjavi z izpolnitvijo drugih zahtev neprimerljivo višino dodatnih sredstev. V kolikor niste zaprosili za popravek ali zamenjavo, oziroma zanj ne morete zaprositi, lahko zahtevate uslugo sorazmerne vrednosti ali naročite odpravo napake v breme Petissima, ali kot zadnjo možnost uporabite odstop od pogodbe.

Pri manjših napakah odstop ni možen.

Jamstveni zahtevek lahko uveljavljate tudi z izbiro drugega izdelka ali storitve (na primer namesto popravila zaprosite za zamenjavo), vendar bodo stroški spremembe bremenili vas, razen v primeru, če je bila ta izbira upravičena oziroma je razlog na strani Petissima.

Kupec je dolžan o napaki takoj po njenem odkritju, vendar najpozneje v dveh mesecih od odkritja napake obvestiti Petissimo.

Svoj jamstveni zahtevek lahko uveljavljate neposredno pri Petissimu. V roku šestih mesecev od izpolnitve podpisane pogodbe je za uveljavitev jamstva dovolj navesti napako in dokazati, da ste izdelek kupili pri Petissimu (predložitev kopije računa ali računa). Petissimo je v tem primeru oproščen odgovornosti le, če trditev ovrže oziroma dokaže, da je napaka na izdelku nastala po predaji izdelka. V kolikor Petissimo dokaže, da je napaka nastala pri uporabniku, ni dolžan upoštevati vašega jamstvenega zahtevka. Po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka pa ste vi dolžni dokazati, da je napaka ugotovljena z vaše strani bila prisotna že v času prevzema.

Če uveljavljate jamstvo le za del izdelka, ki se lahko loči od celote, jamstvo za ostale dele izdelka ne velja.

Jamstvo za izdelek

Zapisano v tej točki velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo ali uporabljajo blago za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti ter kupujejo, naročajo, pridobivajo, uporabljajo blago in so naslovniki komercialne komunikacije, ponudbe (v nadaljevanju: potrošniki). Če veljate za potrošnika, lahko ob napaki izdelka (premičnine) – po lastni izbiri uveljavljate pravice oziroma jamstvo iz točke 0, ne morete pa hkrati uveljavljati garancije in jamstva. Pri zahtevku za jamstvo lahko od proizvajalca zahtevate garancijo za zamenjavo izdelka oziroma popravilo izdelka.

V primeru uveljavljanja jamstvenega zahtevka, bremeni dolžnost dokazovanja vas. Izdelek šteje za napačnega, če ne izpolnjuje pogojev zahtevane kakovosti v času, ko se daje v promet oziroma ne razpolaga z vsemi lastnostmi, ki so opisane v deklaraciji proizvajalca. Svoj zahtevek za jamstvo izdelka lahko vložite po dveh letih od začetka trženja izdelka. Po preteku tega roka, boste  to pravico izgubili. Odkritje napake ste dolžni nemudoma sporočiti proizvajalcu. Šteje se, da je bila napaka javljena, če je bil zahtevek podan v roku dveh mesecev od trenutka odkritja napake. Za škodo, ki je posledica zamudno predanega sporočila ste odgovorni sami.

Svoj zahtevek za jamstvo lahko uveljavljate pri proizvajalcu ali dobavitelju premičnine (Petissimo). Proizvajalec, dobavitelj (Petissimo), je oproščen obveznosti glede jamstva le v primeru, če lahko dokaže, da:

- izdelek ni njegov proizvod oziroma ga ni on dal v promet ali

- napaka, glede na znanost in tehnologijo v času dajanja v promet, ni mogla bila zaznana ali

- je napaka nastala zaradi zakonskih ali drugih uradnih predpisov.

Za oprostitev je proizvajalcu, dobavitelju (Petissimo) dovolj dokazati le enega od razlogov.

 

3.2. Garancija

Petissimo ne prodaja izdelkov, ki sodijo med trajne potrošne dobrine in za katere veljajo določbe Vladne uredbe o odškodninah 151/2003 (IX.22). Če Petissimo v svoji spletni trgovini zagotavlja proizvajalčevo garancijo za izdelek, ki ni naveden v prilogi omenjene Vladne uredbe (prostovoljna garancija), je to navedeno v opisu izdelka.

Uveljavljanje garancijskih zahtev

Garancijske zahteve lahko uveljavljate na naslednjem naslovu:

Ime: Petissimo Kft.

naslov: 1142 Budapest, Komáromi út 35-37.

E-pošta: info@petissimo.si

V kolikor na izdelku, za katerega se trdi, da je napačen, ni možno ugotoviti napake in se te tudi pri kontroli ne ugotovijo, Petissimo ni dolžan izpolniti garancijske zahteve.

 

4. Pravica do odstopa

Zapisano v tej točki velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo ali uporabljajo blago za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti ter kupujejo, naročajo, pridobivajo, uporabljajo blago in so naslovniki komercialne komunikacije, ponudbe (v nadaljevanju: potrošniki). Potrošnik ima pravico brez obrazložitve odstopiti od kupoprodajne pogodbe v štirinajstih (14) dneh od prevzema:

a) izdelka,

b) pri več izdelkih, pri zadnjem dobavljenem izdelku ob prevzemu s strani potrošnika ali tretje osebe, ki ni prevoznik.

Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe v času od dneva sklenitve pogodbe do dneva prejema izdelka. Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe v primerih, ko gre za izdelke v zaprti embalaži, ki jih po odprtju ni mogoče vrniti zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov (npr. živalska hrana, prehranska dopolnila, kozmetični izdelki, drogerijski izdelki in zdravila). Od trgovca ni pričakovati, da bi sprejel vrnjene izdelke, če je potrošnik že načel varovalno embalažo izdelka in/ali je začel z uporabo izdelka, saj v tem primeru ni mogoče izključiti, da je izdelek prišel v stik s človeškim telesom ali s telesnimi tekočinami oziroma  bakterijami, torej ko več ni zajamčena higienska in zdravstvena neoporečnost izdelka.

 

4.1. Postopek za uveljavljanje pravice do odstopa

V kolikor želi potrošnik uveljaviti pravico do odstopa, mora o svoji nameri odstopa posredovati jasno izjavo (na primer po pošti, faksu ali v obliki elektronskega pisma) na objavljene kontaktne stike Petissimo iz 1. točke teh splošnih pogojev uporabe. V ta namen lahko potrošnik uporabi izjavo od odstopu iz priloge elektronskega sporočila o potrditvi naročila oziroma naslednje povezave https://statix.petissimo.eu/upload_files/filemanager/egyeb/Splo%C5%A1ni_Pogoji_Uporabe_1152017.pdf. Potrošnik pravočasno uveljavlja svojo pravico do odstopa v kolikor Petissimu pošlje izjavo o odstopu v zgoraj navedenemu roku. 

Pri uveljavljanju pravice do odstopa je potrošnik dolžan dokazati, da je ravnal v skladu z določbami iz 5. točke. V obeh primerih bo Petissimo preko e-pošte nemudoma posredoval potrdilo o prispetju izjave o odstopu. V primeru pisnega odstopa: pisni odstop je potrjen, v kolikor je potrošnik Petissimu izjavo poslal v roku 14-ih koledarskih dni (velja tudi izjava poslana na 14. koledarski dan). V kolikor potrošnik željo o odstopu sporoči po pošti, se za rok šteje datum oddaje pošiljke na pošto, pri sporočitvi odstopa preko e-pošte oziroma telefaksa pa Petissimo upošteva čas pošiljanja e-dopisa oziroma telefaksa. V primeru poštne pošiljke mora potrošnik pošiljko oddati priporočeno, saj se s tem dokazuje dejanski datum predaje pošiljke.

V primeru odstopa je potrošnik dolžan naročeno blago ali izdelek nemudoma oziroma najkasneje 14 dni od datuma vročitve izjave o odstopu, osebno, preko pošte ali s pomočjo kurirske službe dostaviti na naslov skladišča Petissimo, naveden v 1. točki. Glede roka za vrnitev se šteje, da je ta bil upoštevan v kolikor potrošnik izdelek dostavi (pošlje po pošti ali odda kurirski službi) v roku 14 dni. Stroški vračanja izdelka na naslov Petissima bremenijo potrošnika.

Ko pošiljka prispe na Petissimo, se evidentira odprtje pošiljke in pregled vrnjenega izdelka. Petissimo ni dolžan prevzeti pošiljke po povzetju. V primeru odstopa od pogodbe bremenijo potrošnika le stroški vračanja izdelka. V kolikor potrošnik odstopi od pogodbe, mora Petissimo nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh, ki se štejejo od prejetja izjave odstopa povrniti vse stroške potrošnika vključujoč stroške dostave, razen dodatnih stroškov prevoza, ki so nastali, ker potrošnik ni izbral najcenejše oblike dostave, ki jo priporoča Petissimo. Ponudnik ima pravico zadržati nadomestilo, dokler ne prejme izdelka, ali dokler potrošnik ne predloži zanesljivega dokaza, da je izdelek pravočasno odposlal: izmed teh dveh opcij Petissimo upošteva tisto s prejšnjim datumom.

Pri povrnitvi stroškov ponudnik upošteva prvotni način plačila, ki se ujema z načinom plačila potrošnika, razen, če potrošnik izrecno ne zaprosi ali da soglasje za drugi način plačila. V teh primerih povrnitve stroškov potrošnika ne bremenijo nikakršni dodatni stroški.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru, če ponudnik ne poda informacij o pravici do odstopa, je potrošnik upravičen uveljavljati pravice do odstopa v roku 12 mesecev, pod pogojem, da je Petissimo zagotovil oz. posredoval kupcu informacije o odstopu na trajnem nosilcu podatkov. V tem primeru je rok za odstop štirinajst dni po posredovanju informacij o odstopu.

 

5. Upravljanje pritožb

Kupec izdelka (storitve) lahko poda ustno ali pisno pritožbo zaradi distribucije v spletni trgovini oziroma zaradi ravnanja, dejanja ali opustitve dejanja, ki je v neposredni povezavi s prodajo izdelkov. Za pritožbe se uporabijo kontaktni naslov, telefonska številka, naslov elektronske pošte, ki so identične naslovu storitve za stranke Spletne trgovine:

E-naslov: info@petissimo.si
Telefon: +386 1 777-4109
Poštni naslov: 1142 Budapest, Komáromi út 35.-37.

Po veljavnih zakonih je Petissimo dolžan takoj preveriti ustno pritožbo in v kolikor narava pritožbe to dovoljuje, napako popraviti. Če se stranka ali kupec ne strinja s načinom obravnave pritožbe oziroma če ni mogoče takojšnje preverjanje dejstev iz pritožbe, mora Petissimo pripraviti zapisnik o predmetu pritožbe in svojem stališču v zvezi s pritožbo, kopijo zapisnika pa 

a)      v primeru ustne pritožbe na kraju samem osebno predati kupcu oz. stranki,

b)      v primeru ustne pritožbe po telefonu pa poslati skupaj z odgovorom na očitke iz pritožbe na naslov stranke, nato pa postopati po pravilih, ki veljajo za pisne pritožbe.

Ustne pritožbe posredovane po telefonu se obvezno opremijo z identifikacijsko številko, ki je stranki v pomoč v nadaljevanju postopka pri poznejšem sklicevanju na zadevo. Ta številka se obvezno posreduje stranki. V primeru pisne pritožbe je Petissimo dolžan v tridesetih dneh odgovoriti in poskrbeti za to, da dopis pride do stranke. V kolikor Petissimo pritožbo zavrne, je dolžan svoje stališče v odgovoru na pritožbo obrazložiti. Zapisnik o pritožbi in kopijo odgovora na pritožbo je Petissimo dolžan hraniti pet let.

 

6. Druge možnosti uveljavljanja pravic

V kolikor se morebitni spori med Petissimom in stranko ne morejo rešiti po mirni poti, lahko stranka da pobudo za sodni postopek oziroma uveljavlja svoje potrošniške pravice na naslednje načine:

- Pritožba pri Organu za varstvo potrošnikov

- Pobuda za začetek arbitražnega postopka

                Arbitražni organ županije Pest

                Naslov: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Sprejem strank: od torka do četrtka: 9:00-14:00

Telefon, faks: (+ 36 - 1) 269-0703

E-naslov: pmbekelteto@pmkik.hu

Po pravilih, ki veljajo za arbitražne postopke, za potrošnika po posebnem zakonu štejejo civilne organizacije, cerkvene skupnosti, skupnosti stanovalcev, mikro, mala in srednje velika podjetja, ki kupujejo, naročajo, prejmejo ali uporabljajo blago oziroma so naslovniki komercialne komunikacije in ponudbe v zvezi z blagom.

Informacije o upravljanju podatkov:  https://www.petissimo.si/pravne-informacije/varovanje-podatkov-in-zasebnosti

 

 

7. Odgovornost

Vsi uporabniki uporabljajo spletno trgovino na lastno odgovornost. Petissimo oziroma katerakoli druga fizična ali pravna oseba, ki je sodelovala pri ustvarjanju, nastanku in izdelavi portala ali še sodeluje pri nadgradnjah in novih informacijah in gradivih, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa, uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij in gradiv na portalu ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.  

Petissimo izključuje vso odgovornost za ravnanje uporabnikov spletne trgovine. Sami morate poskrbeti, da pri uporabi spletne trgovine ne neposredno in ne posredno ne kršite pravic tretjih oseb ali pravnih predpisov. Za svoje ravnanje ste v celoti in izključno odgovorni, Petissimo pa bo v takih primerih v polni meri sodeloval s pristojnimi organi za ugotavljanje kršitev.

Na spletni strani storitev  so lahko take povezave (linki), ki vas povezujejo s stranmi drugih ponudnikov storitev. Za varovanje podatkov teh ponudnikov in za ostale dejavnosti Petissimo ne prevzema odgovornosti.

Petissimo ne sprejema odgovornosti za spremembe opisov izdelkov, ki jih brez predhodne najave opravi dobavitelj oziroma druge osebe, na katere ne more vplivati. O odkritju morebitne sporne vsebine v spletni trgovini morate nemudoma obvestiti Petissimo. Če med postopkom Petissimo ugotovi, da je opozorilo upravičeno, ima pravico nemudoma izbrisati ali spremeniti informacije.

 

8. Avtorske pravice

Spletna stran kot celota, njeni grafični elementi, besedila, tehnične rešitve in elementi storitev so zaščiteni na osnovi zakona o avtorskih pravicah (to še posebej velja za  blagovno znamko) in zakonov, ki ščitijo pravice do intelektualne lastnine. Petissimo je imetnik avtorskih pravic in pooblaščeni uporabnik spletne trgovine ter vsebin, ki so prikazane oziroma so na voljo preko raznih storitev na spletni trgovini, kot so avtorsko delo oziroma drugo intelektualno delo (vključno z vsemi grafikami in drugimi materiali, postavitev in površina spletne strani spletne trgovine, urejanje, rešitve, ideje, izvajanje, uporaba programske opreme na spletni strani spletne trgovine).

Shranjevanje celotne ali delne vsebine strani spletne trgovine na fizične in druge nosilnike podatkov za osebno uporabo je dovoljeno ob predhodnem pisnem soglasju Petissima. Uporaba prej navedenih podatkov, ki presega osebno uporabo, kot so registri oz. zbirke podatkov, shranjevanje, posredovanje, objava ali nalaganje in njihova komercialna uporaba je dovoljena le s predhodnim pisnim dovoljenjem Petissima.

Ob pravicah, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev uporabe, vam ne registracija, ne uporaba spletne trgovine oziroma nobena določba splošnih pogojev uporabe ne daje pravice do uporabe komercialnih nazivov ali blagovnih znamk, navedenih na strani spletne trgovine. Spletna trgovina se lahko namensko uporablja za naročanje vsebin ter začasno razmnoževanje in kopiranje v zasebne namene, sicer pa se vsebin brez predhodnega pisnega dovoljenja Petissima v druge namene ne sme uporabljati.

Z uporabo storitev soglašate, da Petissimo v skladu s pravilnikom o zasebnosti, kjerkoli in kadarkoli, brez omejitev in posebnega doplačila uporabi vaše podatke, ki jih naložite ob uporabi storitev.

Več informacije o avtorskih pravicah: https://www.petissimo.si/pravne-informacije/avtorske-pravice

 

 

9. Enostranska sprememba splošnih pogojev poslovanja

9.1. Petissimo si pridržuje pravico do spremembe cen in splošnih pogojev poslovanja. Morebitne spremembe veljajo po objavi na spletni strani; ob vsakem nakupu se upoštevajo pogoji, ki veljajo ob času naročila.

9.2. Ob predhodnem informiranju kupcev preko strani spletne trgovine je Petissimo upravičen enostransko spremeniti določbe Splošnih pogojev uporabe. Spremembe veljajo od prve naslednje uporabe spletne trgovine za naročila, oddana po sprejetju sprememb.

 

10. Ohranitev lastninske pravice

10.1 Izdelek ostane v lasti Petissima vse do poplačila celotnega zneska cene izdelka. Če bi izdelek – iz kakršnegakoli razloga – prišel v vašo posest pred poplačilom celotnega zneska nakupa, boste odgovorni do Petissima za vse nastale škode, za povrnitev katerih se drugih ne more bremeniti.

 

11. Druge določbe

11.1. Petissimo si pridržuje pravico brez predhodnega obvestila do sprememb, popravkov na strani spletne trgovine ter za prenos spletne trgovine na drugo domeno.

Začetek veljavnosti teh Splošnih Pogojev Sporazuma: 1. januar 2017